Уебинар – представяне на интегрираната платформа Salesforce Customer 360

Next Consult и АПИС организират уебинар, на който ще бъде представена най-новата интеграция на платформата Salesforce Customer 360 с фирмените бази данни на продукта „АПИС Регистър+“. Уебинарът „Customer 360: Съберете цялата информация за клиентите си на едно място“ ще се проведе на 27 май, сряда, от 15:00 ч.

Участниците в онлайн събитието ще имат възможност да научат как лесно и гъвкаво могат да придобият универсален поглед върху всеки клиент с помощта на платформата Salesforce Customer 360 благодарение на успешната интеграция с регистровите системи на АПИС. Salesforce днес е водещата CRM платформа в света.

„Във времето на информационните технологии, за успеха на всяка дейност от голямо значение са базите данни с бизнес информация, които имаме за нашите клиенти и контрагенти – подчертават организаторите от компанията Next Consult, която е златен партньор на Salesforce в Европа. – Когато разполагаме с тези данни, можем да опознаем по-добре какви са потребностите и възможностите на всеки наш клиент, да съобразим каква оферта да му предложим, от какво обслужване се нуждае, за да спечелим доверието и лоялността му. Информацията, която ни интересува, за да се развива успешно нашият бизнес, днес се съдържа в различни системи, идва по различни канали, както онлайн, така и офлайн, достига до различни служители в компанията и се нуждае от ефективно управление, което без добра технология не може да се постигне.“

Ако желаете да проследите уебинара, моля регистрирайте се тук.

Коментарите са затворени.